tiistai 30. lokakuuta 2012

Ihastumista ilmassa...

...mutta ei asiakkaaseen.

Siviilielämän puolella olen kohdannut erään aika ihanan ihmisen, ja vaikuttaa siltä, että tästä saattaa tulla jotain vakavaakin. Hän pyörii niin paljon mielessä, etten haluaisi mennä panemaan seuraavaa (ihanaa tosin) asiakasta, vaan ainoastaan häntä. Olemme aika alkutekijöissä, ja seurustelusta ei voi vielä puhua, mutta kenties pian. Tällaiset suhteet tuovat kyllä ihan uusia kapuloita rattaisiin.

Jatkanko bisneksiä vaikka seurustelisinkin? Ennemmin ajattelin sen olevan ainoastaan luottamuskysymys, mutta minun halut ei pysty jakaantumaan. Haluan vain häntä, ja muiden paneminen ei kiinnosta, vaikka he olisivatkin hyviä sängyssä. Muiden paneminen vaikeuttaa myös minulle oikeanlaisen suhteen ja kiintymyksen luomista. Tottakai haluan, että meillä tulisi olemaan hyvä suhde. Ehkä olen ihan tyhmä, kun edes mietin jatkamista huoraamisessa. Onneksi olen kesällä kerännyt rahaa säästöön, että en joudu ihan puille paljaille jos nyt lopetan, mutta ei tuo rahamäärä kauaa kestä. Luottamus tavallisessa parisuhteessa nyt on niin ilmiselvä juttu, etten viitsi siitä edes alkaa avautumaan tässä. Tottakai pitäisi olla uskollinen. Kun haluan vaan häntä, tai melkein ainoastaan häntä, en myöskään varmaan ole niin innokas asiakkaiden kanssa. Tietenkin haluaisin antaa hyvän kokemuksen, en mitään lahnailua ajatellen muuta ihmistä samalla. Haluan aina keskittyä vaan siihen hetkeen. Harvemmin muuten ajattelen mitään kovin tilanteeseen kuulumatonta. Ehkä parisen kertaa olen, mutta ne oli sen tylsän vakkarin kanssa, jota en enää tapaa.

Tämä on niin monimutkaista. Hänellä ei ole tietoakaan, miten "likainen" olen. Varmasti hän ajattelisi minusta noin, jos saisi tietää, mutta hän ei pysty moista edes kuvittelemaan. Hei kaveri, sun (mahdollinen) tyttöystävä on/on ollut huora? Hän itse on hyvinkin kokematon naisasioissa, yksi kokemattomimpia, keitä olen tavannut. En pysty edes kuvittelemaan, miltä hänestä tuntuisi, jos saisi tietää minun huoranneen. Oksetusta? Kieltäytyisi uskomasta? Shokki? En ole muutenkaan sellainen, joka lähtisi joka pojan mukaan baarista, joten hän ei varmaan uskoisi miten monta seksikumppania minulla on ollut. Toki sen hän tietää, että kyllä minulla on vientiä on. Mutta minä en ikimaailmassa tule kertomaan kellekään, en edes tuhannen miljoonan kännissä, että olen ottanut rahaa seksistä. Se salaisuus menee mukanani hautaan asti.

Sänkytaidoista tietenkin saattaa jotain päätellä, että olen innokas ollut, mutta eihän niistä nyt mitenkään pysty erottaa, että joku on ollut huora. Okei, kortsun laittaminen sujuu todella kätevästi, tiedän että miehiä on niin monenlaisia, että on niin monta eri tapaa tyydyttää toista... Jos hän kysyy joskus miten monen kanssa olen ollut, taidan vasta rehellisen luvun unohtaen huorauspanot.

Luulen, että kun (hehe, ei mitään jossittelua) alamme virallisesti seurustella, en pane ketään muitakuin enää tuota yhtä vakkaria, jos hän vielä joskus ottaa yhteyttä. Jätän kaiken muun, ja yksi keikka tyyliin kahdessa kuukaudessa? Ei olisi varmaan paha. Mutta eihän me edes seurustella vielä, joten pitää ajatella silloin sitten tätä asiaa tarkemmin, ehkä silloin on ihan eri ajatukset. Olen valmis ottamaan moraalisaarnat vastaan.

13 kommenttia:

  1. Onpas ongelma. Jos teet tätä duunia rahasta, jatkat tietenkin vaikka sulla olisi poikaystävä.
    Jos ei ole pakko jatkaa (et tee rahasta), lopetat.
    Itse ymmärsin näistä kirjoituksistasi, että teet tätä duunia omasta tahdostasi (tietenkin) ja siksi, että tarvitset rahaa opiskelujen rahoittamiseen.
    Jos et tarvitse rahaa, keskity nyt hyvä nainen opiskeluun. Sitä ei tarvitse katua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Opiskeluun ehdin keskittyä muutenkin, sitä ei mitkään sivubisnekset haittaa :) Rahastahan mä tätä teen, mutta enää ei ole niin akuuttirahan tarve kuin alussa, nyt pärjäisin hyvin jonkin aikaa huoraamatta. Mutta tiedän jo nyt, että ensi kevääksi pitäisi olla rahaa ja jos nyt lopetan, sitä ei riitä. En tykkää elää kädestä suuhun, vaan tuntuu paljon turvallisemmalta, kun on muutama satanen yllättäviä hätätilanteita varten. Ehkä annan sen olla sitten sen ajan ongelma.

      Poista
  2. Suosittelisin rehellisyyttä kuitenkin, jos todella välität siitä ihmisestä. On vastuutonta ajatella että salaisuutesi säilyy hautaan asti.
    Jos hän välittää sinusta oikeasti, on ihan sama mitä olet tehnyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En vanno täyteen rehellisyyteen tässä asiassa ja jos lopetan lähiaikoina, on paljon pienempi mahdollisuus, että salaisuus tulisi ilmi. Kiitos kuitenki mielipiteestä :)

      Poista
  3. Moi!
    Olen lueskellut tätä blogia, hyvin kirjoittelet :)

    Mä olen varmaan sua lähes tuplasti vanhempi ja harrastellut nyt huoraamista muutaman kuukauden ihan siksi, että tykkään seksistä ja toisekseen se pieni lisätulo ei pahasta ole ollut...

    Tutustuin itse asiassa tämän kautta erääseen mua nuorempaa mieheen, pari kertaa olemme tavanneet ja seksiä me ei olla koskaan harrastettu, vaikka siitä todella paljon jutellaan.
    Nyt kun ihastuminen on molemminpuolista, niin keskustelimme mahdollisesta suhteesta... No meillähän on sikseen eri tilanne, että mies on tästä harrastuksesta tietoinen ja me ollaan tietty mahdollisesta jatkosta juteltu.. Miehelle ok, mutta itse kans mietin, että osaanko sit asiakkaiden kanssa olla.. ja haluanko..Tänään tapasin asiakkaan ja mietin ko. kaveria panon aikana...

    Mutta siis mitä haluan sanoa.. Jos sun ei pakko rahan takia ole tehdä, niin älä tee. Aina se riski siihen paljastumiseen kasvaa ja toisekseen mun mielestä sitä riskiä ei kannata ottaa, että omalla tyhmyydellä rikkoo jonkuu todella hienon suhteen(rahan takia).

    Onnea jatkoon ja tulevaan suhteeseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielenkiintoista kuulla samanlaisia kokemuksia! Kyllä rakkaus on mennyt mulla aina rahan ja muun maallisen edelle, joten eiköhän tässäkin asiassa sitten :P Oon aika varma nyt ku oon miettiny, et lopetan. Kiitos toivotuksista! Toivottavasti teilläkin lähtee rullaamaan :) jotenki voisin muuten kuvitella, että jos asia olisi toisinpäin, niin miehille ei olisi yhtään niin vaikea panna muita kuin naisten ihastuneena, näin reilusti yleistäen.

      Poista
  4. No joo, naiset varmastikin liittää tunteet ja seksin ihan eri tavalla yhteen kuin miehet ja ainakin mun mielestä tätä on vaikea ihan pelkkänä bisneksenäkään pitää... Ei nyt tarkoita suuria tunteita asiakkaita kohtaan, mutta mielellään niiden kanssa toimeen tulee :)
    Ja Kiitos, toivotaan, että asiat etenee suotuisasti niin sielllä kuin täällä :)

    VastaaPoista
  5. Moe, teet musta ihan oikean päätöksen jos lopetat huorailun ja keskityt rakastamaasi ihmiseen ja siihen opiskeluun. En osaa oikein perustella mutta sydän sanoo niin! Kaikkea hyvää sulle sisko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keskittyy rakastamaansa ihmiseen?! Huomasitko miten lopussa sanottiin "Luulen, että kun (hehe, ei mitään jossittelua) alamme virallisesti seurustella, en pane ketään muitakuin enää tuota yhtä vakkaria".

      On se kaunista miten toinen lupautuu panemaan vain yhtä toista miestä jos alkaa seurustelemaan.

      Blogin kirjoittajalle, mitä mieltä olisit itse jos miehesi panisi "vain" yhtä toista naista?

      Poista
    2. Mun mielestä huoraaminen on eri kategoriassa kuin jonkun tyypin muuten vaan paneminen. Jos mies sais siitä rahaa rahapulaansa, niin sitten se ois ok. Mulla ei kuitenkaan oo mitää sellaisia tunteita vakkaria kohtaan niin kuin ihastusta. Emmä ajattele huoraamista samanlaisena pettämisenä ku toisen pettäminen panemalla esim. jotain baarihoitoa. Se on varmasti monille mahdotonta ymmärtää, mutta omapahan on asiani.

      Poista
    3. Kerro ihmeessä meillekkin jos kerrot miehellesi, että olet huorannut seurustelunne aikana. Olen melko varma ettei hän hyväksy sitä.

      Poista
    4. No niin minäkin olen varma ettei hän hyväksy sitä. Kerron kyllä jos uusia käänteitä ilmenee.

      Poista