maanantai 8. lokakuuta 2012

Odottamatonta arvostusta

Ennen kuin aloitin (tämä aloituslause taitaa kohta olla jo vakio... "ennen kuin aloitin, luulin että asia x on y +päläpälä!), mutta niin, luulin etten saisi arvostusta miehiltä. Tai siis luulin, että he pitäisivät minua huonompana ihmisenä tai katsoisivat alas, nauraisivat, pilkkaisivat, eivät kunnioittaisi toiveita... Kumma kyllä, näin ei ole, vaan minua kohdellaan kuin ketä tahansa ihmistä. Kaikki uskovat mitä sanon, eivät riko sääntöjä, juttelevat kuin olen heidän vertaisensa. Minulla nyt vaan oli sellainen kuva tästä touhusta, että maksullinen on aina se "alempi" osapuoli, jota ei tarvitse arvostaa, tyyliin "Hiljaa huora, sut on maksettu!". Kerran koin hieman uhkaavana tilanteen, sillä tein hotellikäynnin. Asiakkaalla oli tyyliin 3 videokameraa sikin sokin kämppää, ja minä ajattelin ensimmäisenä, että se voi salakuvata niillä. Pyysin laittamaan ne pois, ja hän laittoi kiltisti, ei kuulemma tullut ajatelleeksi, että voisin kuvitella niistä jotain.

Eräskin asiakas laittoi viestiä jälkeenpäin: "Tunnuit kyllä todella mukavalta tytöltä muutenkin, jos joskus tarvitset kuuntelijaa niin mä lupaudun kyllä, voin tulla makoilemaan sängylle viereen ja ihmettelemään maailman menoa!" Suloista, mutta en minä nyt sentään asiakkaille ala avautua.

Sain muuten ensimmäistä kertaa ylimääräistä rahaa. Saattoi johtua siitä, että ensimmäistä kertaa pyysin rahat vasta jälkeenpäin uudelta asiakkaalta, tai sitten pyytämäni nostettu hinta ei tue seteliautomaatista saatua rahatukkoa, vaan aina pitäisi antaa vaihtorahaa. Ehkä vaihdankin tuohon taktiikkaan... Olisin muuten saanut eräältä yli 100 euroa ekstraa, jos olisin ottanut paljaalla suihin. En suostunut, vaikka ihan kiva asiakas onkin kyseessä.

3 kommenttia:

  1. ähläsin ja kommentti taisi mennä taivaan tuuliin. Jos tuli tuplana, poista toinen. Vaan ulkomuistista:

    Höpö sille, että asiakas halveksisi hupakkoa. Tai voi jossain tilanteissa olla niin. En minä turskia kamalasti tunne.

    Olisi aika outoa, jos turska halveksii hupakkoa seksin myymisen takia. Turska ostaa. Hänhän halveksisi itseään. En kerta kaikkiaan ymmärrä moista tilannetta.

    Olen tavannut melkoisen joukon hupakoita. Valtaosa heistä on ollut mukavia ihmisiä. Osan kanssa olen jopa ystävystynyt, mikä ei ole homman idea. Seksiähän tässä ostetaan vaan mukava juttutuokio sen päälle on aina hyvää ekstraa.

    Avautua ei tarvitse. En minäkään avaudu. Kerron itsestäni, mutta en kauhean henkilökohtaisia. Toki henkilökohtaisuuksiinkin on joskus menty. Kerran keskustelin hupakon kanssa siitä, joko hänen olisi aika tehdä aviomiehensä kanssa toinen lapsi. Kukin tyylillään.

    VastaaPoista
  2. Yksi kommentti tuli vaan perille asti :)

    Mielenkiintoista, että ajattelet sen noin selvästi, ettei mitään halveksumisia oikein ilmene. Ehkä iän tuoma kokemus on tuonu toista näkökulmaa. Sellainen, jolla ei asiasta oikein ole mitään lähempää kokemusta, ajattelee varmaanki enemmän tuolla mun tavalla.
    Mihin tulokseen päädyitte, tuleeko lisää lapsia? :D

    VastaaPoista
  3. Lienet oikeassa tuon iän suhteen. Ehkä nuorempana vähän vähemmän maailmaa nähneenä olisin voinut olla hiukan tylympi joskaan en silloinkaan kivittämään olisi alkanut.

    Päädyimme yhteen lapseen ja tekoajankohdaksi kevät niin, että syntyy tammi-maaliskuussa. Parantaa pärjäämistä nappulaurheilusssa kun on lähes vuoden vanhempi kilpailijoitaan. Tuollaiset asiat kannattaa miettiä tarkkaan ;)

    VastaaPoista