lauantai 27. lokakuuta 2012

Kaikista kasvoista

Muistelin nyt kaikki asiakkaani läpi tuon epämääräisen viestittelijän takia, ja huomasin, etten muista kaikkien kasvoja, en edes ulkonäköä. Jotkut muistan jostain ominaisuudesta, esimerkiksi "tyyppi joka laukesi kun kortsun sai päälle" tai "tyyppi jolla oli iso lava-auto". Hurjaa, eli tähänkin sitten tultiin. Muistelussa auttoi epämääräiset listat, joihin olin joskus pitänyt kirjaa montako olen jo pannut.

Ainoastaan yhdellä oli niin iso, että vähän sattui kun meni pohjaan asti. Suurimmalla osalla on ollut sellaiset sopivat, mitkä kelpuuttaisin poikaystävällekin. Ehkä kahdella on ollut liian pienet minun makuuni. Pitäisikö tuosta otoksesta siis todeta, että suurimmalla osalla suomalaismiehistä on ihan kivat kalut ;) Mitään ääripäitä ei ole tullut vastaan. Kukaan ei ole haissut hirveän pahalta eikä saanut yökkäys -refleksiä aikaan. Kukaan ei ole yrittänyt panna paljaalla tai satuttanut tai ollut uskomatta sääntöjäni. Kyllä on hyvin mennyt :) Kumikaan ei ole rikkoontunut kenenkään kanssa. Kannattaa muistaa se liukkaus, oli se sitten luonnollista tai purkista!


4 kommenttia:

  1. Oon lueskellut näitä sun juttuja ja kyllä sä vähän reppanalta tytöltä vaikutat.

    VastaaPoista
  2. Ja minä kun pidän reppanana sellaista, joka väittää muita reppanoiksi osaamatta perustella mielipidettään. Prostituutio herättää usein primitiivireaktioita.

    VastaaPoista
  3. En niinkään arvostellut huoraamista, mutta asenteesi "ihana iso kyrpä, olipa kiva panna taas asiakasta, mua panettaa ihan aina, ihquu". En voi sille mitään, mutta mielestäni et ole aito vaan yrität vain vahvasti välittää jotakin viestiä lukijoille huorauksen ihanuudesta. Esim. Naapurintyttöä naidaan-blogi kuulostaa paljon aidommalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei kai sille sit mitää voi jos oot saanu tommosen kuvan. Mä en tapaa hirveästi asiakkaita ja karsin inhottavat pois, joten sen takia ei tule mitään kirjoituksia "olipa taas kamalaa, hyi että se ukko haisi ja oksettaa tehdä tätä". Jokainen saakoon sellaisen kuvan kuin tahtoo, en oo tyrkyttämässä huoraamisesta mitään ihanaa kuvaa. Kunpahan kerron yhden ihmisen näkökulmaa. Viime aikoina ny on ollu vaan kivoja keikkoja, joten ei ihme että on tullu sellanen kuva et tää on niin ihanaa ja saan jättimelaa jee ihquu. Oon kyllä mielestäni ihan aito ja rehellinen. Jos mua ei huvittaisi panna, niin sillon en mitään asiakkaita tapaa. Kauheeta tätä ois puolipakolla tehdä. Tapaan asiakkaita vaan silloin, kun olen sillä fiiliksellä, että huvittaa ne touhut.

      Poista