perjantai 24. elokuuta 2012

Aaaw ihanaa, en malta odottaa!

En malta odottaa, tapaaminen vakkarin kanssa tulossa... Ja tämä on se paras vakkari, jonka kanssa sängyssä on niin mahtavaa. Luvassa nyt vihdoinkin sitä viiniä ja jotain hyvää ruokaa, ei kuivaa pitsaa ja lidlin siideriä. Maalailen mielessäni kuvia siitä, miten pöydällä on kynttilöitä, taustalla soi jokin musiikki... No niin! Tuskinpa sentään. Kuka nyt jaksaisi järjestää noin kuumat treffit jollekin huoralle. Varmaan perusruokaa ja ei nyt niin ihmeellistä. Olen ihan tärinöissäni! Ihmettelin joskus, miten kukaan voi ihastua asiakkaaseen, mutta jos tällainen on huoran kohtelu, niin en ihmettele. Olen silti jyrkästi sitä mieltä, että minä en ihastu! Siitähän saan rahaa, että olen vain huora. Vaikka ihastuisinkin, pidän sen ehdottomasti omana tietonani, pitäähän tässä jokin ammattifiksuus (mikä se sana on mikä tähän sopisi, en millään saa sitä päähäni!) ammattilogiikka? ammatti ööö?

Jotkut pitävät yhden illan juttuja tunteettomina, ja sanovat, etteivät voisi koskaan harrastaa seksiä ilman tunteita. Kyllä minä ainakin ehdin illan aikana hetkeksi ihastua siihen toiseen, tai tunnen seksuaalista viehätystä. Enhän nyt muuten lähtisi kenenkään luo? Kyllä siinä aina pieni tunne on, pitää siitä yhdenkin illan jutusta hieman pitää. Sama juttu asiakkaiden kanssa. En ihastu niihin, mutta kyllä minua mielllyttää heidän ulkonäkönsä, pidän heitä seksuaalisesti viehättäväni tai viihdyn heidän seurassaan. Hassua, mietin jo nyt miten pukeudun tuolle tapaamiselle.

Pidin taannoin taas taukoa menkkojen takia ja nyt panettaa. Olen kyllä lukenut, että monet panee niidenkin aikana käyttäen jotain sienitamponia, mutta minua ei kyllä kiinnosta. Kamala sotku ja tuntuu epämiellyttävän vääränlaisen liukkaalta. Kyllä sitä ehtii sänkyyn, vaikka pitääkin muutaman päivän vapaata... Ihan rentouttavia sitä paitsi nuo "lomapäivät", näen normaalia enemmän kavereita kun ei illalla ole mitään muuta. Opiskelu alkaa kohta ja ihan alun perinhän minun piti tehdä tätä touhua ainoastaan tämän kesän. NOH, niiiiiiiiinpä niin! En kyllä ole lopettamassa tätä, on niin kivoja vakkareita, en ole saanut ihan niin paljoa rahaa kasaan mitä ehkä ajattelin kesän alussa, ja kyllähän tätä pystyy koulunkin ohessa tekemään. Eli toisin sanoen, olen tainnut jäädä koukkuun. Olisi kyllä outoa, jos nyt pitäisi lopettaa.

Tapaan kohta taas ensimmäisen asiakkaani, joka on vakkarini. Olemme tavanneet jo kolme, vai neljä kertaa ja alkaa ehkä vähä tympiä... Liian ennalta-arvattavaa ja turvallista tekemistä, mutta helppoa näin ollen. Tykkään juuri siitä, että saa tavata uusia kasvoja ja kokea kaikkea uutta. Aluksi pidin häntä hyvin harmittomana, mutta nyt on alkanut ällöttämään, muistan jo hänen asuntonsa hajunkin...
Olen huomannut, että tapaamiset pyörivät kyllä vakkareiden ympärillä lähinnä. Tämän takia asiakaslukuni ei esimerkiksi ole kuin...  no, olen vähän ollut huono pitämään kirjaa, mutta noin 20. Viisaimmat ovat ymmärtäneet olla kysymättä, saako jotain rahallista alennusta kun on tuttu. No ei todellakaan, miten halvalla sitä pitäisi oikein päästä panemaan! Ainut alennus mitä annan, on ajan venyminen, jos minulla on kivaa ja en sitä etukäteen mainosta. Ja tätähän ei tapahdu yleensä ikinä milloinkaan melkeinpä. Toiset kuulemma eivät tykkää vakkareista, sillä silloin joku saattaa päästä heitä liian lähelle. Asiakkaani onneksi ymmärtävät olla kyselemättä henkilökohtaisuuksia ja minun mielestäni tämä homma toimii kivasti. Oikeastaan tämä on just kivaa näin, vähemmän riskejä kohdata sekopäitä ja vähemmän ihmisiä, jotka tietävät tästä. En halunnutkaan koskaan olla huora, jolla on ollut tai tulee olemaan satoja asiakkaita.

5 kommenttia:

  1. Näin turskan eli asiakkaan näkökulmasta vakkarit ovat kaksipiippuinen juttu. Motivaatio hupakoissa käymiseen on vaihtelunhalu. Jos asiakassuhde muodostuu kovin kiinteäksi, se on vähän kuin kotona ja silloin koko hommasta menee idea.

    Toisaalta seksistä saa usein enemmän irti tutun kanssa. Niinpä olen itse yleensä tavannut pitää muutamaa vakkaria. Heidän kanssaan vietän pitempiä sessioita ja myönnän: pidän heistä, mutta en todellakaan ole rakastunut. Sekään ei ole hupakoissa käynnin idea.

    VastaaPoista
  2. Kerro miten meni...

    VastaaPoista
  3. Itsekkin tässä mietin, että miten meni?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron kohta siitä, on vaan niin paljo kerrottavaa ettei sitä hetkes kirjota :D

      Poista
  4. Vakkareissa on se hyvä puoli ettei tule pettymyksiä puolin ja toisin. Pitkissä vakkarisuhteissa on myös tunnetta mukana joka ei ole mielestäni huonojuttu. Asiakas voi toivoa kuinka pukeudun ja miten tapaaminen menee. Nämä tapaamiset ovat enemmän sitä GFE ( tyttöystävä palvelua).

    VastaaPoista