perjantai 31. elokuuta 2012

Ihan ensimmäinen huorakerta

Huomasin tuossa, etten ole tainnut kertoa ensimmäisestä huorauskerrastani paljon mitään, ainakaan tarkasti. Näin jälkeen päin huomaa, että silloin kyllä jännitti todella paljon.

Löysimme netin syövereistä toisemme, ja tapaaminen sovittiin. Osoitteen sain vasta samana päivänä, kun oli tapaaminen. Googlasin sen tietenkin heti, samoin asiakkaan sähköpostinkin ja puhelinnumeron. Enää en näin tee, taisi olla vaan pari ensimmäistä asiakasta kun olin jännittynyt ja supertarkka. En löytänyt mitään erityistä ja ajattelin, että aina voin juosta ovelta karkuun jos tilanne sitä vaatii. Tapaamista aloin jännittää jo 3 tuntia ennemmin. Kävin suihkussa, sheivasin tarkasti joka paikan, rasvasin, meikkasin todella nätisti ja laitoin hiuksia puoli tuntia. Nyt naurattaa, sillä olen selvästi laiskistunut. Nykyään en tee välttämättä samanlaista meikkiä, en rasvaa itseäni tai sheivaa ylitarkasti sääriäni. Ei ole kukaan kuitenkaan valittanut. Samoin valmistautumiseen menee n. 20min, jos pitää ihan tyhjästä aloittaa, etten ole meikannut esimerkiksi koko päivänä. Kävin vessassa sata kertaa, ettei siellä tarvitsisi ja pesin hampaani. Olin valmis tuntia ennen sovittua aikaa ja seilasin pitkin kämppääni.

Alusvaatteet valitsin tarkkaan, se oli toisaalta helppo valinta, sillä outoa kyllä, naiseksi en omista montaakaan paria samaa sarjaa olevia ylä- ja alaosaa. Mietin hirveästi vaatetustani, ja päädyin ehkä ihan pikkuisen huoramaiseen, musta minihame ja ihan kiva yläosa. Ajattelin, pitäisikö laittaa korkokengät, mutta sitten aloin ajatella, että kaikki pian näkevät lävitseni mihin olen matkalla. Pakkasin laukun valmiiksi, liukuvoide, kumit, osoite, huorakännykkä ja sateenvarjo. Psyykkasin itseäni, että sieltä tulee vastaan ylipainoinen, rumalta haiseva ja ällö mies, ja olin valmistautunut panemaan. Vihdoin kello näytti siltä, että voisi lähteä. Laitoin vielä pienen ripauksen liukkaria valmiiksi kotona.

Matkaan meni arvioitua lyhyempi aika, ja yritin viivytellä osoitteen lähistöllä. Saavuin lopulta paikalle hieman etuajassa ja oven avasi rauhallisen oloinen mies. Olin positiivisesti yllättynyt, sillä ei hän näyttänyt yhtään miltään pervolta, haha. Olin miettinyt paljon sitä, mitä oikein teemme oikeasti, kun saan takin pois. Alammeko suudella heti, istunko keittiöön hetkeksi vai mitä. Taisin näyttää hieman hukassa olevalta, joten mies komensi riisumaan ja riisui myös itsensä. Oli outoa heittää heti kaikki vaatteet pois, ilman mitään esileikkiä tai tuollalailla komennuksesta. Takin riisumisesta ehkä 2 minuuttia, niin olin jo alusvaatteillani. Mies nuoli melko kauan minua, jonka jälkeen pikainen pano. Sitten ihmettelin, että siinäkö se nyt oli. Kostuin ihan normaalisti, mutta en sen kummempaa tyydytystä saanut. Taisimme toistaa saman vielä, ja lopulta mies päästi minut lähtemään hiukan ennen määräajan loppua. Lähdin pois ja mies kehui paljon. Kotimatkalla oli aika uskomaton olo, minä oikeasti otin seksistä rahaa äsken! Ja miten nyt tuntuu edelleenkin siltä, että olen sama tyttö, mikä pari tuntia aikaisemmin. Missä itku, katumus, itsesyytökset? Ihan kuin olisin kaupassa käynyt, ei tunnu yhtään sen kummemmalta. Tuntui tosi helpottavalta -siitä syystä, että nyt pääsin ostamaan ruokaa puolilla juuri saaduista huorarahoista ja ei tarvitse enää olla nälkäinen! Huorakeikka unohtui todella nopeasti, kun pääsin kotiin tekemään luksusruokaa ja vatsan täyteen. Ja täytyy nyt vielä mainita, että kävin ensin kaupassa ja sitten vasta siellä kuuluisassa suihkussa, haha.

2 kommenttia:

  1. Heis! Minua myös kiinnostaisi tienata opiskelujen ohessa ylimääräistä rahaa. Erinlaisia sivustoja olen tutkaillut enkä tiedä mistä aloittaa. Saako konkarilta neuvoja?

    -Sohvi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa lukea sexwork.netin suomenkielistä foorumia, siellä saa käytännön vinkkejä, esikuvaa siitä mitä voi olla tulossa jne. Sitte ku oot selannu keskustelut läpi ja saanu aika kattavan kuvan mitä homma voi pitää sisällään, teet oman ilmoituksen ja aloitat.

      Poista