maanantai 23. heinäkuuta 2012

Ärsyttää.

Viime kerralla jouduin perumaan pari keikkaa sen takia, että menkkani päättivät alkaa paria päivää normaalia aikaisemmin. Yleensä ne ovat aina päivälleen tulossa. No, nyt otin varman päälle enkä luvannut yhdellekään asiakkaalle turhaan aikaa näille "vaara"päiville. Tässä sitä on nyt lomailtu ihan turhaan jo viisi päivää, argh. Varsinkin, kun ei ole oikein muutakaan tähdellistä tekemistä niin keikkailu sopisi paremmin kuin hyvin tähän väliin...

Seuraava osio ei sisällä mitään järjellistä, voi hypätä sen yli, jos ei halua kuluttaa aikaansa turhaan.

Olen taas analysoinut liikoja itseäni. Asiakkaiden paneminen tuntuu asialta x, omien panojen paneminen myöskin asialta x. Olen ennen tätä hommaa ollut ihan varma, että omat panot tuntuu asialta y ja asiakkaat asialta x. Nyt on alkanut epäilyttää, sillä joitain asiakkaita panen mielelläni, joitain ei niinkään. Omia panoja sentään aina mielellään (tai näin olen kuitenkin uskotellut?). Silti se tuntuu samalta, joten mistä voin enää tietää välitänkö omista panoistakaan ja teenkö sitä edes halusta? Jos he ovatkin vain "tapa". Eli toisaalta voisin pitää omina panoinani ihan ketä vaan, koska kaikki tuntuvat samalta? Olen päättänyt alkaa pihtaamaan siviilielämän puolella. En pane enää huonohkoja panoja, vaikka he ovatkin hyvännäköisiä ja tuntevat minut oikeasti. En halua huomata sitä tunnetta, että tämähän menee ihan samallalailla kuin joskus yleensä huorauksessa: mies haluaa tyydyttää itsensä, mutta ei välitä minusta niinkään. Kaikista kamalinta on huomata, ettei toinen pussaa minua, ellen minä aloita. Ihan kuin olisin taas huora, tyyliin "pussaaminen, girlfriend-lisä, x €" (minulla pussaaminen kuuluu tavalliseen hintaan.) Äh, no ei ne kaikki niin huonoja ole, yksi huono saa taas aikaan tämmöisen miettimisen... En kyllä ala sen kanssa enää hommiin.

Olen vähän miettinyt pitäisikö tavata muutama vanha tyyppi uudelleen. Varmempi/turvallisempi rahanlähde, mutta ainakin se toinen sai muutaman pienen inhon väristyksen liikahikoilusta. Toisaalta, ei se niin paha ollut... Taidan arpoa tätä vielä hetken. Tiedossa myös tapaaminen tämän nuorimman asiakkaan kanssa lähitulevaisuudessa, mmm! Ihanaa myös, miten yksi asiakas kyseli vaan kuulumisia viestein tuossa äskettäin. Saan muuten välillä seksinovelleja sähköpostiini, joihin minut on kirjoitettu mukaan. Alkaa aina naurattaa, sillä minulla on niissä aina isot tissit, otan perseeseen tuosta noin vaan ja ehkäisyä ei mainita. En ota heitä asiakkaikseni, sillä en usko heidän etsivän huoraa (enkä halua tuottaa heille pettymystä liittyen tisseihini...) Mutta kivaa ajankulua, lähettäkää vaan lisää!

Hymyn toi myös huulille "ps. voin maksaa jos olet kiva".

1 kommentti: