maanantai 9. heinäkuuta 2012

Minä

Olen nuori, hyväkroppainen (pidän siitä huolta säännöllisesti liikkumalla) nainen. Tissini eivät tosin ole kummoiset, pienet, mutta käteensopivat. Kumma kyllä, sillä ei tunnu olevan niinkään väliä. Tai mistä minä tiedän, miten isoja, hyvätissisiä kehutaan ja ihaillaan. Olen hyvännäköinen, tiedän sen. No, saattaisin olla kuin kuka tahansa vastaantulijoista. En harrasta tekorusketusta, tekokynsiä tai muita feikkihommia. Toisaalta, tuntuu että 50% tapauksista asiakkaalle ei ole väliä, miltä näyttää. Mutta parempi ulkonäkö on yksi hyvä syy pitää korkeampaa hintaa. En tiedä miltä huora yleensä näyttää, mutta ei se ainakaan minun näköinen kai ole? En pukeudu verkkosukkahousuihin, minihameisiin tai korkeisiin korkoihin (tällainen kuva minulle tulee sanasta huora). Asiakasta tavatessani pukeudun siististi, lähes samallalailla miten arkenakin. En omista (vielä?) edes stay-uppeja, enkä ole kovin kiinnostunut niitä ostamaankaan. Ei ole kukaan kysellyt, ainoastaan päin vastoin, että älä laita niitä, haha. Tosin ongelmaksi meinasi nousta se, että omistan vain muutaman alusasusetin, muuten olen käyttänyt eriparisia. (Ongelma korjattu jo.)

Otan asiakkaita kotiini. Aluksi päätin etten ota, mutta 95% tapaamisista onnistuu niin paremmin. Asiakkaiden kotiin voin myös mennä, mutta useimmat ovat varattuja ja vaimo kotona kyttäämässä. Hotellissa hiippailu ei tunnu kivalta, tuntuu, että kaikki näkevät lävitseni millä asialla olen, kokeiltu sitäkin. Vähäsen mietityttää myös se, että alkaako naapurit miettimään, kun luonani käy kaikenlaista heppua... Jokin tässä huora-asetelmassa kiehtoo minua. Olen aina ollut miellyttämisenhaluinen, tykännyt pienestä henkisestä alistamisesta ja myönnän, pidän siitä, että minua kehutaan. Pidän siitä, että miehet kuolaavat ja koen itseni halutuksi, vaikkakin näin oudossa asetelmassa olenkin vain pillu. Pidän viettelystä ja siitä, että huomaan kiihottavani miehiä, vaikka se olisikin vain omia harhakuvitelmiani. Luultavasti heillä seisoisi, vaikka edessä olisi 100kg sotanorsu. Mitä sitten?

Olen joka kerta tähän asti kiihottunut (eli kostunut?) aidosti asiakkaan kanssa. Olen myös oppinut itsestäni paljon, eli minulle ei välttämättä ole väliä, kenen kanssa panen, kunhan vaan saan munaa. En arvannut, että olisin niin kieroutunut. Mitään hirveän ällöttäviä tapauksia minulla ei kyllä ole ollutkaan... Olen kuitenkin tainnut joka kerta laittaa pienen määrän liukuvoidetta ennen asiakkaan tuloa, ihan vaan sen varalta jollen kiihotukaan. Monet asiakkaat ovatkin olleet positiivisesti yllättyneitä, että taidan tykätä itsekin kun olen märkä? Hihii. Orgasmia en ole koskaan saanut asiakkaan kanssa, johtuu siitä, että olen muutenkin alle 5 krt lauennut toisen ihmisen seurassa siviilielämässäni.

Nyt herää sitten kysymykset, "mikä minussa on mennyt vikaan, että huoraan". Voin kertoa, että en ole kokenut minkäänlaista hyväksikäyttöä, minua ei ole raiskattu, en ole kokenut väkivaltaa, en käytä huumeita ja olen viettänyt tavallisen lapsuuden. Netin keskustelupalstoilla kun ollaan useimmiten sitä mieltä, että jotain on täytynyt mennä vikaan, ei normaali tavallinen ihminen tällaiseen ryhtyisi. Jaam, kerron sitten kun keksin, mikä on oikea vastaus minun kohdallani! Olen vain erittäin kokeilunhaluinen, utelias ja uskalias, vapaamielinen ja seksistä pitävä ihminen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti