maanantai 30. heinäkuuta 2012

Jotain uutta minulle, kerrankin

En ole ennen tätä hommaa törmännyt vielä ennenaikaiseen siemensyöksyyn tai erittäin, erittäin nopeasti laukeaviin. Tulipa nyt sitten tuokin kohdattua, eikä kyse ollut mistään teinipojasta. Harvemmin näistä taidetaan puhua, että aikuinen naimisissa oleva mies laukeaa ennenkuin kumin saa päälle, vaikka mistään äärimmäisen harvinaisesta ei ole kyse. Minulle tuli myös hassu olo, mitä minun pitäisi tehdä, kun en saa koskea mieheen lähes ollenkaan, sillä muuten hän laukeaa heti. Eli taas näitä, jotka tulee koskettelemaan vaan minua? En osannut ehkä näin ensimmäisellä kerralla käyttäytyä parhaiten päin, toivottavasti asiakasta ei harmittanut päällekäymiseni. Olen kenties liian orgasmikeskeinen.

Asiakas ei kertonut heti tuosta, vaan esti muutamankin kerran koskettelemasta häntä itseään. Onneksi kertoi, sillä muuten olisin miettinyt sata vuotta, mikä nyt on vialla... Minulla on vielä sitä paitsi paljon kehittymistä "väliajoilla", eli mitä tehdä kun toinen on lauennut, aikaa on vielä, ei ehkä toista panoa mutta asiakas ei halua vielä lähteä? Vaikka yritän olla rento, on keskusteluaiheen keksiminen hieman vaikeaa. Siinä maataan sitten sängyllä, jutellaan niitä näitä, kenties silittelen kättä, tulen kainaloon, mutta jotkut eivät taas osoita mitään merkkejä, että haluaisivat läheisyyttä sen enempää. On outoa maata vierekkäin alasti, katsellen kattoa. Yleensä olen kai ollut liian kiireinen uuteen aktiin, en osaa päätellä milloin toinen jaksaisi taas. On alkanut tuntua, etten osaakaan mitään.

Yhteydenotot ovat hieman vähentyneet, mutta onneksi vakkarit ovat pitäneet yhteyttä. Ja nyt on tiedossa ensimmäinen hieman pidempi keikkakin! En siitä hirveän paljoa enempää rahaa saa, sillä hän on ensimmäisiä asiakkaita, jolloin pidin hintoja hieman alempana mitä nyt. Ei se kuitenkaan paljoa haittaa, mielummin monta tuntia tutun kanssa kuin samalla hinnalla monta uutta. Luvassa ruokaakin... Lisäksi minuun otti yhteyttä ehkä paras asiakkaani ikinä, luulin ettemme tapaa enää ikinä mutta väärässä olin! Paras hän on ehkä siksi, sillä hän oli ensimmäinen, joka otti minut niin upeasti huomioon, oli rento ja ystävällinen, ja seksikin oli upeaa... Jes, kohta näemme! Olenkin ollut puutteessa. Ja edelleenkin minulle tuottaa ongelmia etsiä huoraa -etsivät tyypit yhteydenotoista, pelkäävätkö he kysyä suoraan asiasta peläten kenties sakkoja vai luulevatko he tosiaan, että etsin 40v vanhempaa ihan kivaa miestä panemaan ilmaiseksi kanssani?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti